Jelenlegi hely
ASP pályázat
KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00374
Mikóháza Községi Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása
A 100%-ban támogatásból megvalósuló projekt megvalósításának kezdete 2017.06.01 napja volt, és a projekt fizikai befejezésének határideje: 2018.06.30.
A pályázat benyújtására a 257/2016 (VIII.31.) kormányrendeletben előírt önkormányzati ASP rendszerhez történő csatlakozás feltételeinek megteremtése érdekében került sor. Önkormányzatunk 7.000.000 Ft támogatásban részesült, melyből 3.150.000 Ft eszközbeszerzésre, 3.850.000 Ft egyéb szakmai költségekre fordítható. A projekt keretében az ASP iratkezelő rendszer, gazdálkodási rendszer, adórendszer, ingatlanvagyon-kataszter rendszer, iktató rendszer valamint a hagyatéki leltár rendszer megfelelő működéséhez szükséges informatikai eszközök, szoftverek beszerzésének finanszírozása valósul meg, valamint elkészül a hivatal IT-biztonsági és iratkezelési szabályzata is.
A projekt keretében beszerzésre kerülő munkaállomások száma 7 db, mely a hivatal székhelyén és kirendeltségein került beüzemelésre. Az eszközbeszerzésen túl, a támogatás lehetőséget biztosít a hivatal dolgozóinak továbbképzésére, valamint a régi rendszerekben használt adatok migrálására.